شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

درباره بلاگ
شیـعه

نبی اکرم (ص) : هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جهاهلیت مرده است .

شیعه آن چیزی نبود که به ما میگفتند بلکه شیعه ای که ما آن را شناختیم اندیشه ای ناب و برحق بود .

هدف داریم فرهنگ مکتب اهل بیت پیامبر ص و اندیشه ائمه اطهار رو تبلیغ و ترویج کنیم .

به امید ان روزی همه فرق اسلامی. مردممان , قوممان (قوم بلوچ) به ولایت امام زمان (عج) ایمان بیاورند و به امامت ائمه اطهار (ع) شهادت بدهند.

التماس دعا
حمید شیرانی 1391/10/03
بلوچستان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ «شیخ احمد کبیسی»،مفتی سنی مذهب، در مصاحبه‏ای  تلویزیونی با شبکه "دبی 1" اعلام کرد که عامل ایجاد تمام مشکلات مسلمانان معاویه و پدرش ابوسفیان هستند.

وی با اشاره به دفاع وهابیون از معاوبه تصریح کرد:وهابی‏ها در حالی از معاوبه دفاع و به وی ابراز علاقه می‏کنند که معاویه ستور به سب علی ابن ابی طالب(ع) در بالای منابر داده بود.

این مفتی اهل سنت در ادامه بار دیگر تصریح کرد که با تمام وجود قسم می‌خورم که تمام مصیبت‌های امت اسلامی از معاویه و پدرش است.

وی در ادامه سخنان خود بر برابر بودن اهل سنت و شیعیان تاکید کرد.

شیخ احمد کبیسی در ادامه این برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال یکی از بینندگان این برنامه که نظر وی را در خصوص اینکه پیرو معاویه باشد یا علی بن ابی‏طالب(ع)، گفت: پیرو علی باشید تا با ایشان محشور شوید.

پس از پخش این برنامه تلویزیونی، وهابیون در امارات با برگزاری تظاهراتی اخراج شیخ احمد الکبیسی و بسته شدن این شبکه تلویزیونی را خواستار شدند.

گفتنی است شیخ احمد الکبیسی، اصالتا عراقی و یکی از مفتیان اهل سنت این کشور است که در دبی اقامت دارد.

نظرات  (۱)

باسلام بنظرمن این عالم اهل سنت مردی ازاده است وباشجاعت،حق رابیان،نموده ایکاش,سایر,علمای اهل سنت هم این  ازادگی وشجاعت راداشتند,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی