شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

درباره بلاگ
شیـعه

نبی اکرم (ص) : هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جهاهلیت مرده است .

شیعه آن چیزی نبود که به ما میگفتند بلکه شیعه ای که ما آن را شناختیم اندیشه ای ناب و برحق بود .

هدف داریم فرهنگ مکتب اهل بیت پیامبر ص و اندیشه ائمه اطهار رو تبلیغ و ترویج کنیم .

به امید ان روزی همه فرق اسلامی. مردممان , قوممان (قوم بلوچ) به ولایت امام زمان (عج) ایمان بیاورند و به امامت ائمه اطهار (ع) شهادت بدهند.

التماس دعا
حمید شیرانی 1391/10/03
بلوچستان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

سلام خدمت همه دوستان

و اما دروغ های که برای ترور شخصیت توسط افراد گمراه برای بنده  در بین گروه های اجتمایی نشر و پخش میکنند 

اولا تا بوده همین بوده برای رسول اکرم (ص) تهمت و ناسزا گویی وجود داشت . و بنده اصلا ناراحت نمیشوم و اینکه به کذب ادعا میکنید که بنده بخاطر منافع مادی شیعه شده ام مثلا بعضی ها داستان سرای های که با قوه تخیلشان که بد نیست به داستانویسی و نشر کتاب بپردازند تا استدادشان نهفته نماند 

1: دروغ اول ) بنده از کار اخراج شده ام و بخاطر برگشت به کار شیعه شدم تا دویاره  کارمند شوم 

جواب  :   بند در طی دوران کار در بیمارستان هیچ گاه تذکر ساده شفاهی و یا کتبی در موارد جزیی  هم نداشته ام چه برسد به موردی که به اخراج بیانجامد  دوستان برای کسب اطلاعات دقیق از صحت این موضوع میتوانند به همکاران بیمارستان 22 بهمن نیکشهر مراجعه نمایند و یا به شماره تلفن های ذیل تماس و سوال کنند 

تلفن دفتر پرستاری بیمارستان :05465223606                   تلفن امور اداری محل کار بنده :05465223608

                       تلفن مدیر بیمارستان در طول خدمت بنده 09155454859 

شماره تلفن مترون دوران خدمت بنده در بلوچستان 09151982467

دروغ دوم که زاییده تخیل انهاست ) ادعا کرده اند که بنده در محل کار با سربازی درگیر شدم با سربازی و او را حل داده سر او ضربه خورده و کما رفته و فوت شده اند .بنده مورد قضاوت قضایی و زندانی شده و برای ازادی شیعه شده ام 

جواب ) بنده هیچ گاه در حین خدمت با سربازی درگیری نداشته ام بلعکس بخاطر اینکه خود خدمت سربازی را تماما در ارتش سپری کرده ام همیشه هوای این قشر را بیشتر از همه داشته و به ان ها خدمت ویزه میکردم و طی خدمت بنده در بلوچستان مردم  از همه  اقشار از بنده رضایت داشته اند بصورتی که خیلی از مردم اهل سنت از انتقالی بنده ابراز ناراحتی نموده و تعدادی از این افراد در صدد منصرف ساختن بنده از انتقال بودند و موقعیت بنده بخاطر خدمت خالصانه ام مورد تقدیر و تشکر مسولین و مردم بود 

ثانیا تا بحال سابقه قضای نداشته ام این دروغ شما باعث خدشه به نظام جمهوری اسلامی است که از جرم قتلی بنا به قول شما چشم پوشی شود  در ضمن با استناد صحیح صحبت کنید اسم و نام و نشانی از ان سرباز ذکر کنید و شاهدی بیاورید که شاهد چنین رویدادی در مکان عمومی اورزانس بیمارستان بوده باشد سرباز مال کدام یگان بود و ارگان مورد نظر هیچ پیگیری نداشت خانواده ان سرباز رویایی کجا بودند  بخدا اگر یک نفر شاهد بیاورید تا از این دروغ شما شهادت بدهد که دیده باشد همچین اتفاقی افتاده است بنده خود حکم قصاص اعدام را برای خود صادر میکنم 

درضمن نهاد قضای هرگز بخاطر شیعه شدن نباید و نمیتواند از مرگ و قتل کسی چشم پوشی کند اخر ایران و شیعیان چه نیازی به شیعه شدن دیگران دارد این همه شیعه در ایران خودشان شیعه بمانند کافیست و ما اصلا دنبال شیعه کردن دیگران نیستیم 

بنده هیچ گونه سابقه کیفری و اتهام ندارم راست میگویید از دادگستری نیکشهر مدرکی و یا شاهدی از دادگاهی بنده و یا هرگونه شاهدی که دیده باشد روزی من دادگاهی شده باشم بیاورد 

گروهی ادعا کرده اند بنده اصلا ادم مذهبی نبوده ام و مطالبی را که در پست چرا شیعه شدم نوشته ام را قبول ندارید بازهم برای من افتخار است که از بی بندباری بقول شما به  ادمی حزب الهی تبدیل شده ام و بازهم خدا را هزاران بار شکر 

و اما اصل جریان شیعه شدن بنده پس از افزایش شبهات بنده  پس از دیدن جریان کامل غدیر خم و حدیث مرگ با جهالت و ثقلین به تحقیق و مطالعه مشغول شدم و با گروه افتاب (گروهی تبلیغی از قم برخورد داشتم ) که با سرگروهی حجت الاسلام ابوطالبی بود اشنا شدم و با استفاده از کتب این گروه که در اختیاره بنده قرار داده شده و با زحمات گرانقدر محمد ربیع درویش  پس از کامل شدن نتایج تحقیقاتم شیعه شدم و تاریخ ان صفر 1387 در عقیدتی سیاسی سیرجان در جمع این گروه شهادت خود را اعلام نمودم و حتی در فرم های استخدامی برای کار در بیمارستان قبل از اینکه شروع به کار کنم  قید کردم مذهبم شیعه دوازده امامی هست و در توضیحات این اسناد کاملا جریان شیعه شدنم را قید کرده ام 

حجت الاسلام محمد ربیع درویشی  شاهد   شهادت دادن برای شیعه شدن من : 09366926472

هرچه دروغ و بهتان برای مستبصرین عنوان کنید باز هم  شیعه حقانیت است 

من حمید شیرانی به قول شما برای استخدامی یا رفع اتهام از دادگاه شیعه شدم 

جناب مولوی جهانگیر حشمتی چی ایشون حتما دادگاه داشته 

جناب  مولوی محمد شریف زاهدی چطور 

جناب شهید سعید چندانی و خانواده اش چطور 

شهید اسلام زومک زهی و طایفه اش چطور 

جناب محمد امین سپاهیان چطور 

مولوی اسلام بلوچزهی 

جناب محمد عمار شیرانی چطور  جناب اقای پروار و خانواده اش 

خیر محمد بلوچی چطور 

شهید شیر محمد تاتار 

شهید ناصر عبدالهی چطور

شهید مرتضی صلواتی چطور 

ادواردو انیلی پولدارترین خانواده ایتالیای 

و بزرگ مرد و عالم معروف دکتر تیجانی و دکتر عصام العماد

نظرات  (۲۷)

سلام
درسته که شنیدن بعضی حرفها آدم را ناراحت می کند ولی همین موضوع باعث می شود کمی از دردهای اهل بیت (ع) را احساس کنیم , گاهی امام حسن علیه السلام بین یاران خودشان هم  غریب واقع می شدند و ایشان را مذل المؤمنین خطاب می کردند در حالیکه خود آنها اطراف حضرت را خالی کرده بودند !
در طول تاریخ شنیدن زخم زبان و تهمت سهم همه ی مومنین  بوده و هست ! فرقی ام نداره , هرکسی در هر جایگاهی اگه بخواد خدا و دین را اولویت کار خودش قرار بدهد حتما باید زخم زبان بشنود , همیشه هستن آدمهایی که بنده شیطان باشن نه خدا و دیدن ایمان افراد مومن آنها را بیازارد ...
بگذارید در شنیدن زخم زبان قدری شبیه اماممان باشیم ...


باسلام من خود همکار آقا حمید بودم و هیچ مشکلی در کار نداشته اند خداروشکر

پاسخ:
علی جان خوشان هم میدانند که وقتی به بیمارستان می امدند کارشان بدست چه کسی انجام میشدو اعلان حمایت انبوهی از مردم اهل سنت نیکشهری از بنده  بعنوان یک خادم مردمی که توانسته بود رضایت بسیاری رو جلب کنه برای دلگرمی من کافیست انهای که قبول ندارند بیایند با مردانگی خودشون رو معرفی کنند و دلیلش رو هم بگن تا معلوم بشه عناد دارند در حرف های که میگند یا نه
در شهرما 3 نفر میشناسم شیعه شدن در دانشگاه 4_5 نفر میشناسم که شیعه شدن 

آقا حمید بیخیال باورتون نمیشه اما خیلی ها این تهمت ها رو به افرادی که خاک زیر پای شما هم نمیشن زدن 

یا مهدی
 هیوا
پاسخ:
برادر جان تا بوده از اول اسلام تا کنون همین بوده من نتنها ناراحت نیستم بلکه هیچ اهمیتی هم نمیدهم
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۴ زهرا حقیقت جو
سلام
انسانهایی که چشم دیدن بزرگ مردانی همچون آقای شیرانی رو ندارین واقعا آدمی که اینقدر با سند و شواهد محکم صحبت میکنه میتواند دروغ گو باشد
 آقای شیرانی خدانعمت صداقت رو بهتون ارزانی داشته امیدوارم ماهم شایسته داشتن این نعمت رو داشته باشیم
پاسخ:
ما افراد زنده را بعنوان گرایش به شیعه قبول ندارند و خودشان به مرده های خیالی به اظهار گرایش به سنی را  مانور میدهند

نیمه شعبان برشما مبارک باد

پاسخ:
همچنین

بنده از نزدیک ایشان را زیارت کرده ام، صداقت را در صحبت ایشان می توان با تمام وجود احساس کرد

پاسخ:
لطف دارید برادر
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۳۹ زهرا حقیقت جو
با سلام خدمت آقای شیرانی و بقیه دوستان

بهترین مخلوقات:

سوره مبارکه بینه*آیه شریفه 7:إِنَّ الَّذِین آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُوْلَئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ*معنای آیه:بهترین مخلوقات الهی، کسانی هستند که ایمان دارند و عمل شایسته انجام دهند.*پیام آیه:ابن عباس گوید: « وقتی این آیه نازل شد، پیامبر (ص) به علی (ع) فرمود : « تو و شیعیانت در روز قیامت خیرالبریه (بهترین مخلوقات) هستید هم خدا از شما راضی است و هم شما از خدا راضی هستید».


تو دهه کرامت ملتمس دعای خیرتان هستم
یا علی
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۵ زهرا حقیقت جو

چه ایده بدی بوده،دایره ای ساختن ساعت. احساس میکنی همیشه فرصت تکرار هست:
قرار بوده ۸ صبح بیدار شوی و میبینی شده ۸ و ربع٫ میگویی: اشکال ندارد تا ۹ میخوابم بعد بیدار میشوم!
قرار بوده امشب ساعت ۹ یک ساعتی را صرف مطالعه کتاب کنی، می بینی کتاب نخوانده ۱۰ شده. میگویی: اشکال ندارد. فردا شب ساعت ۹ میخوانم.
ساعت دروغ میگوید. زمان دور یک دایره نمی چرخد! زمان بر روی خطی مستقیم می دود. و هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه باز نمیگردد.
ایده ساختن ساعت به شکل دایره، ایده جادوگری فریبکار بوده است! ساعت خوب، ساعت شنی است! هر لحظه به تو یادآوری میکند که دانه ای که افتاد دیگر باز نمی گردد. اگر روزی خانه بزرگی داشته باشم، به جای همه دکورها و مجسمه ها و ستونها، ساعت شنی بزرگی برای آن خواهم ساخت و میگویم در آن ساعت شنی،آنقدر شن بریزند که تخلیه اش به اندازه متوسط عمر یک انسان طول بکشد. تا هر لحظه که روبرویش می ایستم به یاد بیاورم که زمان «خط» است نه «دایره» و زمان رفته دیگر باز نمی گردد

پاسخ:
 باسلام عالی بود
سلام اقاحمید امروز تودبیرستان معصومه واقعا گل کاشتین
پاسخ:
متشکر
سلام اقاحمیدتبریک میگم بهتون این شاالله که بدر ومادرتون هم شیعه میشن وشما اونارو کنار خودتون میبینیدواستون ارزوی موفقیت تو همه ی کاراتون میکنم  اما یه سوال نمی ترسید که کسایی ازجاهایی بیان وشمارو اذیت وازار بدن به هر حال همه چی ممکنه علی به همراهتون 
پاسخ:
ترس حقیقتا بدون ترس یعنی دروغ ولی اونجوری که باید وظیفه ام رو انجام بدم نیست که جلوی تبلیغ من رو بگیره
سلام بر شما انسان بزرگ و بلندمرتبه
نمیتوانم خود و امثال بنده ی حقیر را شیعه بنامم_تنها محب اهل بیت!
شما و امثال شما لفظ شیعه ی راستین هستید
زیرا شمایید که امامان و جانشینان بر حق پیامبر خاتم بر پایه ی عقل و پیگیری و تبعیت  از حق ، شناخته اید و رهسپار صراط مستقیم شدید
پیرو حجت و خلیفه خداوند بی همتا ، التماس دعا
خداوند انشاءالله شمارا حفظ کند
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۶ س فدایی رهبر
سلام اقای شیرانی.شیعه ومحب علی شدن برشمامبارک. غبطه میخورم به حال شماکه بامعرفت وجان ودل علی راوراه ورسم علی رادرک کردین.افسوس وصدافسوس به حال خودم که قدرنعمتمان راندانسته ونمیدانیم.....برایمان دعاکنیداقای شیرانی....دعاکنید.
سلام حمید اقای عزیز بنده علوی هستم پنج شنبه هیات زینبیون خ روحانی واقعا فراموش نشدنی بود ان شاالله به زودی خانوادتم شیعه کنی بیان قم داداش مادرت کنارت باشه والبته کنار حضرت معصومه سلام الله علیها بودن همان کنار مادر بودن است. مزید توفیقات روز افزون را برای شما آرزومندم
09397436015    با هم در ارتباط باشیم ما آذر میشینیم

شکر خدا که نام علی در اذان ماست

ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست

 

ذکر علی عبادت مختص شیعه است

این اسم اعظم است که ورد زبان ماست

 

با هر نفس علی شده ذکر لبم مدام

این ” یاعلی ” همیشه رفیق لبان ماست

 

از ” یاعلی ” زبان و دهان خسته کی شود؟؟

اصلاً زبان برای همین در دهان ماست

 

دنیا و آخرت بخدا نیست جز علی

بغض علی جهنم و حبّش جنان ماست

 

ما را گمان کنم ز علی آفریده اند

عشقش سرشته در گل ما، بند جان ماست

 

ما شیعه زاده ایم، خدا را هزار شکر

این شیعه زادگی شرف خاندان ماست

 

ما عاشق علی شده ایم و بدون شک

این هم ز پاکدامنی مادران ماست

 

ما را چکار غیر علی را؟؟؟ فقط علی

آری علی علی بخدا آب و نان ماست

 

پیرم که سایه اش همه دم مستدام گفت:

عشق علی همیشه و هرجا نشان ماست

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۳ جانم امیرالمومنین

نفستون حیدری...

الهی ای فلک هرگز نگردی

اگر دورسرحیدر نگردی

الهی ای نفس بی حب مولا

اگررفتی به سینه بر نگردی


خداحفظتون کنه.توفیقاتون روز افزون.برا همع دعا کنید من جمله من و دوستانم را.عاقبت به خیر بشید.

راس همه ی دعا ها

اللهم عجل لولیک الفرج

۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۷ عبدالله ملازهی
با سلام خدمت برادر عزیز وبزرگوارم
انشاءالله موفق باشی وثابت قدم در راهت

و من الله التوفیق برادر
و من الله التوفیق برادر
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۲ سلام اقای شیرانی من با شما در بیمارستان 22بهمن همکار بودم
سلام اقای شیرانی من با شما در بیمارستان 22بهمن همکار بودم
خبر صحبت های آقای حمید شیرانی در آران و بیدگل:
http://shabestan.ir/detail/News/589623
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۸ محمد ربیع درویشی
سلام حمیدجان.خیلی وقت است که توفیق نشده باهات تماس بگیرم.امروز که اتفاقی با این صفحه مواجه شدم  دلم برات تنگ شد کاش توفیق می کردم زیارتت  کنم.حمید جان محکم باش این تهمتها اجر تورا بیشتر می کند.یادم نمی رود بعد از مذاکرات ایام محرم گفتم حمید حاضری شهادت به امامت علی علیه السلام بدهی گفتی می خواهم بایقین کامل این کار را بکنم.گفتم آفرین کار خوبی می کنی.ماه صفر باز آمدیم سیرجان و باز مذاکرات ادامه یافت اواخر اقامتمان در سیرجان بود این بار با احتیاط گفتم نزدیک شدی گفتی من رسیدم.گفتم الان حاضری شهادتت بدی و شما شهادت دادی که اشهد ان علیا ولی الله و حجه الله و من در حالی که اشک می ریختم به دوستان شیرینی دادم.من و دوستانم هیچ سمت حکومتی نداشتیم و آنجا یک مبلغ ساده بودیم و تو هرگز از ما کمکی نخواستی حتی از ما نخواستی که در جایی برایت گواهی دهیم.خداوند رحمان قلبهای همه ما را منور به نور ایمان و نور محبت و مودت رسول اعظم و اهل بیت طاهرین قرار دهد.آمین و الحمدلله رب  العالمین
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۸ محمدرضا بهرامی

من در سفری که به قم داشتم با حمید شیرانی آشنا شدم که ایشان درباره حاجاتی که حضرت معصومه بهشون عنایت کرده بود صحبت میکردند منم تازه یادگرفتم که وقتی میری حرم طرف حسابت حی و زنده است نه مقداری آهن و بارگاه.خدا میداند نرسیده به شهر خودم درخواستم اجابت شد.خدا بهت توفیق بده ان شاالله.

سلام علیکم ورحمت الله و برکاته حمید جان من الان هیچ سمت دولتی ندارم صحبت هایت را خوانم از روحیه تحقیق و شجاعت انتخاب راه حق توسط شما لذت بردم مثل شما در طول تاریخ زیاد بودندبعد از شهادت امام حسین شیعیان خیلی کم شدند حقانیت این راه باعث شد امروز حدود ۳۰۰ میلیون شیعه در جهان وجود داشته باشد 

سلام آقا حمید خوش به سعادتتان که با آگاهی و علم شعیه را انتخاب کردید امیدوارم و دعا میکنم که یکی از یاران امام زمان باشید ،اگر یار امام زمان ع شدید درآن دنیا ما را شفاهت بده هر موقع در کنار حرم حضرت معصومه دلت شکست ما را هم دعا کن 

خدا پشت و پناه شما مرد نستوه، با استقامت و بزرگ. آفرین 

حضرت زهرا (س) دستگیر شما و ما باشد.

۰۷ دی ۰۱ ، ۱۷:۳۵ وحید شیرمحمدی

با سلام خدمت حمید آقای گل. من از وقتی تو فضای مجازی با شما آشنا شدم خیلی مشتاق شدم یه بار شمار رو از نزدیک ملاقات کنم.

آفرین واقعا گل کاشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی