شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

درباره بلاگ
شیـعه

نبی اکرم (ص) : هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جهاهلیت مرده است .

شیعه آن چیزی نبود که به ما میگفتند بلکه شیعه ای که ما آن را شناختیم اندیشه ای ناب و برحق بود .

هدف داریم فرهنگ مکتب اهل بیت پیامبر ص و اندیشه ائمه اطهار رو تبلیغ و ترویج کنیم .

به امید ان روزی همه فرق اسلامی. مردممان , قوممان (قوم بلوچ) به ولایت امام زمان (عج) ایمان بیاورند و به امامت ائمه اطهار (ع) شهادت بدهند.

التماس دعا
حمید شیرانی 1391/10/03
بلوچستان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

 

بنده حقیر به همه مسلمین جهانی پیشنهادی افتخاری دارم که موجب برکتی در این دنیا و اخرت خواهد شد :

رسول اکرم (ص) میفرمایند هر کس بمیرد بی انکه بیعتی با امام زمان خود داشته باشد(او را نشناسد) مرگ با جهالت داشته است.

من که  میخوام مرگ با جهالت نداشته باشم به روایت پیامبر عمل کردم نمیخواستم تک خوری کنم و لذت این عشق اینقدر در این پیمان زیباست که در توصیفش زبان سر و قلم قاصر است و این است که  میشود گفت هر انچه را بر خود پسنیده ام برای شما هم میپسندم.

خالی از لطف نیست بلکه مملو از رحمت و بخشش است.  

الحمدلله الذی جعل لنا من المتمسکین بولایه امیرالمومین ابوتراب علیهم السلام 

 

حمید شیرانی سنی شیعه شده جمکران عکس و تصاویر حمیدشیرانی

نظرات  (۱۸)

۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۷ قنبر برزگر

ممنون

التماس دعا

سلام بنظرم این پیشنهاد بهترین پیشنهاد تمام عمر اهل سنت هستش که باید بهش عمل کنند من خصوصا ملا ها رو مد نظر دارم که باید از این روایت رسول خدا خط گرفته و به گردن خود ولایت امام را بگیرند
سلام. فرا رسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)را تسلیت عرض میکنم. درپناه حق
سلام به آقای شیرانی که چون شیر در جنگل توحش وهابیت استوار ایستاده اند.از خدا در این روز تاسوعا بحق ابوالفضل برایت عالی ترین درجات دنیایی و اخروی طلب میکنم.   خاکپای شما
پاسخ:
خداوند یار و یاور همه شیعیان باشد
خدایا برادرمان حمید شیرانی را حفظ بفرما  آمین 

سلام انشاءالله روزی برسه لذت این عشق نصیب همه کسایی که از آن بی بهره اند بشه الهی آمین.

پاسخ:
انشااله
التماس دعا
سلام، خوشا به حالت برادر، شیعه واقعی شما هستید،ما را هم دعا بفرمائیدو.
از خداوند می خواهم به شما برکت بیشتر در عمر عنایت فرماید و شما را از شر کسانی که می خواهند به شما آسیب بزنند حفظ بفرماید
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۰ عاشق سامرا
اقای شیرانی ان شاءالله در پناه حضرت ابا محمد حسن بن علی العسکری (ع) باشی وزیارت ائمه خصوصا حضرت ابالحسن علی بن موسی بن جعفر(ع) قسمتت شود
انشااله که امام حسین در همه کارهات پشت و پناهت باشه.و از همه بلایا دور باشی  چرا که شیعه واقعی تو هستی.
سلام به شما
من که شیعه هستم واقعا تحت تاثیر حرفاش عمل خالصانه شما قرار گرفتم.
من بچه شیعه تاحالا اینقدر دنبال مذهبم نبودم
انشاا.اجرتون با امام زمان باشه
به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد سرو دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد
به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد سرو دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ ابوبکر توحیدیBalooch
من نمیدونم أرزش مادیات أین دنیا همین قدر بود ک به اصحاب رسول الله و به مادر مؤمنان عایشه مطهره صدیقه پشت کردی و با چه وجدانی ب کسانی ک به مادر مومنان سب ولعن میفرستند گرویدی متأسفم برایت چطور به وجدانت چنین اجازه ای دادی؟! بیشک کسانی که خونشان برأی اسلام  اوردن من وتو ریخت به دنبال مادیات نبودند کسانی که الله فرمود رضی الله عنهم و رضوا عنه همین مدال افتخاری که الله بر گردن آنان آویخت برایت کافی نبود؟!
أین دو غران پیش تو آنقدر أرزش داشت ک حاضر شدی با دشمنان صحابه و مادر مظلوم عایشه همگام بشوی؟؟؟

فتأمّل
پاسخ:
شیعیان با صحابه مشکلی ندارند در ضمن مرجع تقلید من امام خامنه ای حفطه الله هستش که تاکنون شنیدی توهین بکنه
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۴ تازه شیعه

در پاسخ به اقای توحیدی همانطور که فرمودید صحابه یاران پیامبری بودند که خودشان با تمام وجود دیدند و شنیدند و لمس کردند که چگونه همان پیامبر دلداده و عاشق فرزندان  پاره تن  خود فاطمه (س)بود .همانها که از گوشت و پوست و خونشان بودند که بارها فرمودند :ان الحسن والحسین سیدی شباب اهل الجنه"

حال تابحال از خود سوال کردید که انان بزعم شما هر چیزی که بودند درست .ولی ایا فرزندان پیامبر و اهل البیت پیامبر نبودند ؟چطور پیامبر ابا و اجداد همان  صحابه را پس از فتح مکه درکمال اقتدار مورد رافت اسلامی قرار داده و عفو کردند .کسانی که حتی خدا را قبول نداشتند چه رسد به پیامبر خدا ولی همین صحابه و کسانی که ادعای صحابی را داشتند بدتر از قربانی عید اضحی سر فرزندان رسول خدا را بریدند و هلهله سر دادند .واقعا من هر چه فکر میکنم جوابی نمی یابم.چه بر سرشان امده بود قومی را که داعیه سنت پیغمبر را داشتند ولی در کمال حیرت  سرهای پاره های تن همان پیغمبر را بر سر نیزه ها کردند و به ان افتخار کردند ..و تا اکنون نیز در تاریخ  بی مثال بود ...اما اکنون نیز گروهی با همان عقاید و همان شعارها دوباره در این عصر مدرنیته همان اعمال عصر پیامبر را تکرار کرده و بنام اسلام و بنام سنت پیامبر سر از تن مسلمانان بیگناه جدا میکنند .مردمانی نکه نه تنها کافر نیستند بلکه نام خدا را بر زبان دارند و نماز میخوانند و همین سبعان را برادر میخوانند

حمید شیرانی من شیعه بودم الان سنی شده ام هر کس بمیرد بی انکه بیعتی با امام زمان خود داشته باشد(او را نشناسد) مرگ با جهالت داشته است.این حدیث منظور خود پیغمبر حضرت محمد (ص) خود به درجه امامت رسید سنی حقه خداوکیلی
جناب اقای شیرانی خداوند تبارک و تعالی همچنان بر عزت و صلابت شما در جهت ارتقای اگاهی مردم و بخصوص وحدت و یکدلی جمیع مسلمانان بیفزاید... انشالله تعالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی