شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

شیـعه

وبلاگ شخصی حمید شیرانی

درباره بلاگ
شیـعه

نبی اکرم (ص) : هر کس که بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جهاهلیت مرده است .

شیعه آن چیزی نبود که به ما میگفتند بلکه شیعه ای که ما آن را شناختیم اندیشه ای ناب و برحق بود .

هدف داریم فرهنگ مکتب اهل بیت پیامبر ص و اندیشه ائمه اطهار رو تبلیغ و ترویج کنیم .

به امید ان روزی همه فرق اسلامی. مردممان , قوممان (قوم بلوچ) به ولایت امام زمان (عج) ایمان بیاورند و به امامت ائمه اطهار (ع) شهادت بدهند.

التماس دعا
حمید شیرانی 1391/10/03
بلوچستان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

محمد علی چاووشی رئیس موسسه «مشکات»، رئیس استودیو بل است. وی همچنین رئیس اسبق صنف تولیدات محصولات شنیداری بوده است.
وی دو سال پیش در تشییع پیکر شهید ناصر عبداللهی اعلام کرد که وی شهید اندیشه علوی است. اکنون پس از دو سال به خدمتشان رسیدیم تا در مورد شهادت ناصر و شهید اندیشه علوی با ایشان مصاحبه‌ای داشته باشیم. بدون مقدمه سراغ اصل مطلب می‌رویم.

تبیان: جناب آقای چاووشی، بعد از دوسال که از شهادت ناصر می‌گذرد هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند که آقای عبداللهی به شهادت رسیده‌اند و هنوز خیلی‌ها هم گرفتار شایعات هستند.

چاووشی: بسم الله الرحمن الرحیم. این که ایشان توسط چه کسانی شهید شدند یا به قتل رسیده‌اند، این یک کار تخصصی است و باید از حوزه پلیس و کشف جرایم و اینها و مسئولان قضایی سوال شود. من از آقای عبداللهی شناختی دارم و در حدود شناختم صحبت خواهم کرد.

اینکه من شناخت دارم از آقای عبداللهی به عنوان هنرمند جوانی که در اواخر عمرش دگرگونی احوال و انقلاب روحی برایش پیش آمده بود، این را خودم دیدم. من بیشتر روایتگر این وجه اخیر احوال و رفتار ایشان می‌توانم باشم. به عنوان کسی که به هر صورت با اهل هنر ناگزیر از ارتباط است. ما به عنوان یک ارتباط حرفه‌ای و کاری و یک کسی که ناشر موسیقی است با اهالی موسیقی ارتباط داریم و از جمله این عزیزان زنده یاد ناصر عبداللهی است.

افشای راز مرگ ناصر عبدالهی بعد از 2 سال به هر صورت ایشان جوانی بود که بر حسب یک اتفاق استعداد هنری‌اش کشف شد. گروهی از رسانه ملی در ایام دهه فجر به بندر عباس رفته بودند. آنجا با یک جوانی برخورد می‌کنند که می‌بینند گرایشی به هنر و موسیقی دارد و سرود‌هایی را برای اینها زمزمه می‌کند. همین جرقه ارتباط و انگیزه آقای عبداللهی با موسیقی مرکز نشینان و دسترسی به رسانه و به انتشارات و موسسات تولید و نشر موسیقی می‌شود . به تهران سفری می‌کنند و به هر صورت تقریبا خیلی زود و به سرعت جامعه به ایشون اقبال کردند. و در ژانری که خودش به آن تعلق داشت یعنی ژانر موسیقی پاپ یا پاپ ایرانی با جان مایه‌ای از آن رنگ و روح موسیقی جنوب که باز خواست خود ایشان بود، جایگاه و مخاطبینی پیدا کرد و جز موفقان این ژانر از موسیقی شد. و ناشرین هم در پی این بودند که به ایشان دست پیدا کنند و آثار موفق و پر تیراژ ایشان را منتشر کنند. این یک روایتی از آن روندی که ما از یک جوان اهل موسیقی می‌شناختیم و آثاری که از ایشون منتشر شد.

در 2 سال و مخصوصا یک سال آخر عمر ایشان، من چند باری که ایشان را زیارت کردم، حالت خاصی در او دیدم. نه تنها من، خیلی‌ها شاهد بودند که ایشان دچار یک دگرگونی احوال شدند.

تبیان: این دگرگونی از چه نوعی بود؟
چاووشی: در حقیقت دگرگونی در جغرافیای باور هایش رخ داه بود و به هر صورت نگاه ایشان به دین از نوع دیگری شده بود . خیلی متوجه احوال و جایگاه اهل بیت شده بودند و به ائمه گرایش خاصی پیدا کرده بودند خصوصا به حضرت زهرا و حضرت امیرالمومنین. این حالات را هم من از زبان ایشان شنیدم و هم از رفتار ایشان دیدم و هم دوستانی که با ایشان کار می‌کردند می‌دانند که به کنجی پناه می‌برد. و چیز‌هایی دیگر که بر آفتاب افکندنش درست نیست. چون ایمان حوزه‌ای است هرچه پنهان تر، عزیزتر و مقدس تر. ایشان قصد ابراز و دین ابرازی و دین اظهاری نداشت که خدای ناکرده شاهد ریا و چیز‌هایی که امروز خیلی رایج است باشد. ولی بالاخره اون نگاه عمیقی که به اهل بیت و اون تعلق خاطری که پیدا کرده بودند عاشقانه نه فرصت طلبانه و تبلیغاتی گرانه برای آشنایان کاملا مشهود بود.

افشای راز مرگ ناصر عبدالهی بعد از 2 سال تبیان: شما چطور متوجه این آثار و احوال شدید؟
چاووشی: اولا آثار ایشون گواهی می‌دهد. هر کسی با مراجعه به آثار ایشون متوجه می‌شود. چون ایشان برای حضرت زهرا چندین کار خوانده‌اند. ایشان علاقه خاصی به اهل بیت پیدا کرده بودند.

چیزی هم که من در آنجا (روز تشییع پیکر مطهر ناصر عبداللهی) اشاره کردم که ایشان شهید اندیشه علوی شد، نظر به این ماجرا بود که به هر صورت سلفی‌ها و وهابی‌ها مدح و ستایش و سرایش و ترویج مفاخر و مشایخ دین را حرام می‌دانند و شرک می‌دانند کما اینکه بوسیدن قبر پیغمبر خدا را شرک می‌دانند. همانطور که توسل و مدح پیغمبر خدا را شرک می‌دانند و متاسفانه در پیرامون زیست بوم محلی ایشان در آن دیار(بندر عباس) تفکر وهابی هم به شدت وجود داشت و هم بسیار ناراحت بودند از این روان بسیار عاطفی و عرفانی ایشان و محبت و عشق ایشان به اهل پیغمبر.

اینجا بحث شیعه و سنی نیست. بحث فرقه‌ای است که الان در جهان منشا تروریسم است. فرقه‌ای است افراطی و نگاهی جزمی و تکفیری به ادیان و مذاهب و دگراندیشان که این فرقه، فرقه وهابیت است.
که ریشه اش هم استعماری است. که متاسفانه آقای بن لادن از حوزه عمومی اندیشه اسلامی نیست از این نحله سلفی‌ها است. که همه جا منشا خشونت، تکفیر، دگرکشی و دگرستیزی هستند.

کما اینکه این نحله شیعیان را از قدیم الایام رافضی و مهدور الدم می‌دانند. کما اینکه سنیان شافعی که اهل توسل به اولیای دین هستند نیز همچنان مرتد و برون از دین می‌پندارند.
این تیپ آنطوری که من شنیده‌ام در منطقه ایشان، در روستای ایشان، در اطراف روستای ایشان و در بین بعضی از خویشاوندان ایشان وجود داشته است.

این سخن هم من از اهالی خانواده خانم ایشان شنیدم که بسیار ناراحت بودند. من از اطرافیان خانم ایشان و از اولیای خانم ایشان شنیدم که بالاخره ناصر قربانی همین فرقه سلفی و وهابی شده است.
حتی آقای علم شاهی به من گفت که ناصر گفته که: دیگه دارم از موسیقی هم بیزار می‌شم. چون می‌گفت وظیفه من چیز دیگری است

تبیان: جناب آقای چاووشی، چرا باید آقای عبداللهی قربانی شوند و چرا برای ایشون این اتفاق افتاد؟
چاووشی: من پیجوی حادثه تاریخی و پلیسی نبوده‌ام. من یک هنرمندی می‌شناسم به نام آقای عبداللهی که به اهل بیت ارادت خاصی پیدا کرده بود و به حضرت زهرا ارادت خاص‌تری پیدا کرده بود. طبیعتا اون کسانی که می‌پنداشتند ایشان باید چون وهابی‌ها و سلفی‌ها بیندیشد، او را نمی‌توانستند تحمل بکنند.

به خاطر اینکه ناصر عبداللهی هنرمند بود و به دلیل موفقیت و نفوذ هنری که داشت در آن منطقه تاثیرگذار بود و در آن محیط نقشش نقش موثرتری بود. و آنها ایشان را با اهداف خودشان مضر می‌یافتند. البته لجاجت‌ها و عناد‌های عصر جاهلیت مانند اون اشخاص هم شاید بی تاثیر نبوده.

افشای راز مرگ ناصر عبدالهی بعد از 2 سال من این هم به این قرینه گفتم که من از آقای دکتر امیدوار رضایی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهش کردم (چون ایشان فوق تخصص مغز و اعصاب هستند) که تشریف بیاورند که شاید بتوانند این جوان را از مرگ نجات بدهند. ایشان تشریف آوردند. معاینه کردند، مدارک و پرونده پزشکی را دیدند به من گفتند فلانی اینی که گفتند ایشان مسموم شده، ایشان مواد مخدر مصرف کرده مطلقا در پرونده ایشون وجود نداره. ایشون ضربه خورده. این صدمه که مغز ایشون پیدا کرده به دلیل اصابت ضربه‌ای است. این آثار کبودی که در صورت وی در عکس‌ها مشخص است به همین دلیل است. من هم با توجه به نظر یک متخصص پزشکی وقتی گقتند ناصر رو زدند از اقوام پیرامون ایشان سوال کردم که مگه کسی ایشون رو زده؟ گفتند بله و ماجرایش هم مفصل است. گفتم چرا؟ گقتند به خاطر همین تغییرات فکری و عقیدتی که پیدا کرده بود خیلی‌ها از دستش ناراحت بودند. در اون شرایطی که این جوان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، فرصت سوال و پرسش بیشتری نبود.
 

به نظر من او همچنان شهید اندیشه علوی و الهی است. و قربانی همین عشقش به اهل بیت شد. و شما رسانه‌ها که رکن چهارم قدرت هستید و نماینده افکار عمومی بروید از مسئولین سوال کنید که چرا اینکار رو نکردند؟چرا پیگیری نکردند؟ و برید از مسئولین بپرسید که پس از دو سال از مرگ یا شهادت این جوان چه کسی کمترین پی جویی، احوال پرسی، همدردی، همدلی با خانواده داغدارش کرده؟
چه کسی اصلا به فکر قوت لایموت زن و بچه‌اش بوده؟
آیا عایله‌اش نون دارند که بخورند؟
آیا اصلا کسی به فکر او بوده؟

از مسئولین محترم بپرسید کدام یک بار رفته‌اند و زنگ خانه آشفته و بی‌سرپرست یتیم‌های عبداللهی را به صدا درآورده‌اند؟
آیا اصلا کسی به صدا درآورده؟

آیا اصلا کسی نام عبداللهی را در ضمیر خودش یک بار زمزمه کرده و بگوید که یتیم‌های این هنرمند نان شب دارند که بخورند؟
آیا کسی به فکر اینها بوده؟

افشای راز مرگ ناصر عبدالهی بعد از 2 سال تبیان: آیا جامعه موسیقی در این راستا کاری انجام داده است؟
چاووشی: من خبر دارم که یک انسان جوانمردی به نام آقای غلام علمشاهی و بعضی اهالی موسیقی در بخش خصوصی حداقل احساس وظیفه‌ای کرده‌اند و یک احوال پرسی از خانواده او داشته‌اند و مساعدت‌هایی انجام داده‌اند. و همچنین مرکز موسیقی به خواهش بنده کمکی کرده‌اند. بنده چند بار به آقای دکتر احمدی (رئیس مرکز موسیقی) زنگ زدم و البته ایشان منصفانه در تشییع جنازه ناصر شرکت کردند و کمکی هم کردند. بعد از او هیچ کس و هرگز.

تبیان: چرا آقای عبداللهی در تابستان 85 دوباره به بندر عباس مراجعت کردند و در آنجا سکنی گزیدند؟ با اینکه چند سال در تهران ساکن بودند؟
چاووشی: ایشان دقیقا به دلیل همان تغییراتی که در احوالاتش پیدا کرده بود، دوست داشت این احوالات و افکار و باورهایش را در منطقه خودش ترویج کند. و به همین دلیل هم برگشت. حتی آقای علم شاهی به من گفت که ناصر گفته که: دیگه دارم از موسیقی هم بیزار می‌شم. چون می‌گفت وظیفه من چیز دیگری است.و این آخر‌ها از حوزه هنر یک مقدار منزوی شده بود.

تبیان: در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و مصاحبه‌ها ایشان اعلام کرد که علاقه دارد کاست‌ها و کنسرت‌های معنوی اش را شروع کند و می‌گفت که خیلی هم دیر شده است.
چاووشی: اینکه گفته بود که من از موسیقی بیزار شدم نیز همین مطلب بوده. منظورش این بود که موسیقی معمولی و آزاد رو غیر از برای حضرات معصومین دوست ندارم.

تبیان: برای آخرین سوال شهید اندیشه علوی را تعریف کنید.
چاووشی: ما یک تعریفی از شهید داریم. کسی که با عشق اهل بیت بمیرد شهید محسوب می‌شود. نه من صد نفر شاهدند که ناصر عاشق اهل بیت بود و به خاطر همین عشقش نیز کشته شد.

شهید ناصرعبدالهی حمیدشیرانی

نظرات  (۲۴)

۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۰۹ غلام اهل بیت
الله اکبر چه ظلم بزرگی
خداوند غرق در رحمتش کند.انشاء الله صوت اهل بیت در قیامت همراهش باشد
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۱۲ راکعون به دنبال حقیقت
سلام تبادل لینک ممنون منتظر شما هستیم
۱۴ اسفند ۹۲ ، ۰۴:۱۳ حمید شیرانی
09152974972
سلام با عرض معذرت تا به حال فکر میکردم ایشان به خاطر فساد و مواد مخدر فوت کرده است این اطلاعات جدید بود ایا اسناد مثبته بر این ادعا دارید چه کسی ایشان را به قتل رساند ایا شناسایی و مجازات شد ایا ایشان سنی بود و بعد شیغه شد
خواهش میکنم مقدلزی روشنگری فرمایید
پاسخ:
خیر برادر بعد ارادت ایشان به اهل بیت که در اثارش به وضوح مشهود است توسط نیاکان و نزدیکانشان ضرب و شتم و شهید شدند با تعدادی از افراد مطلع گفت گو و انشالله مستند تحقیقاتی شهید عبدالهی را پخش خواهیم کرد
قُلْ إِن کَانَتْ لَکُمُ الدَّارُ الْآخِرَةُ عِندَ اللَّـهِ خَالِصَةً مِّن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿٩٤ وَلَن یَتَمَنَّوْهُ أَبَدًا بِمَا قَدَّمَتْ أَیْدِیهِمْ ۗ وَاللَّـهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ ﴿٩٥ وَلَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلَىٰ حَیَاةٍ وَمِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا ۚ یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَمَا هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذَابِ أَن یُعَمَّرَ ۗ وَاللَّـهُ بَصِیرٌ بِمَا یَعْمَلُونَ ﴿٩٦ بقره

ظاهرا شما نقش نمک بر روی زخم کهنه تفرقه و نفرت بین ملت شریف ایران را باری می کنید و در این راه حتی از نبش قبر مرحوم عبداللهی هم فروگذاری نمی کنید. ایشان در سال 85 فوت میکنند و علارغم شایعات مطرح شده در سایت های و نشریات زرد نه خانواده ایشان شکایتی را نزد قوه قضائیه مطرح کرده اند و نه پرونده ای در قوه قضائیه نظام اسلامی دارند. حالا شما بعد از گذشت 8 سال به فکر جمع آوری مستندات به قول شما شهادت ایشان افتاده اید و گفتگو با افراد مطلع که حتما خانواده آن مرحوم نخواهند بود.  مستندات شما بعد از این همه سال چه می تواند باشد؟ آیا شما پلیس هستید؟ یا قوه قضاییه؟ و اما مدارک شما:
1. مصاحبه یک فرد خاص با سایت های زرد و ادعاهای بدون سند
2. گرایش های مذهبی ایشان که در آثارش هم نمود پیدا کرده است
خب الان شما مواد اولیه لازم برای تفرقه افکنی را دارید به همین شیوه شما می توانید شادمهر عقیلی، معین، شهره، محمد اصفهانی، شجریان، هایده، افتخاری و ... را شهید کنید چه نیازی به قوه قضائیه هست؟
یک مصاحبه توسط شخص خاص و مقداری نفرت کافیست. به راستی آیا ایران وهابی دارد؟ نه در شهر بندرعباس و نه نیکشهر وهابی وجود نداره حالا شما برای خوشایند عده ای خود را وهابی شیعه شده معرفی می کنید اشکالی ندارد اما مردم شریف بندرعباس چه شیعه و چه تسنن بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کنند.
و اما خدا را شکر اگر برای همین 8 سال قبل و در نظام جمهوری اسلامی چنین ادعاهایی از سایتی به سایت دیگر کپی می شود بدون حتی یک ذره فکر وای به حال 1400 سال قبل! اکنون شما یک معصوم دیگر دارید:
محمد علی چاوشی
مبارک است


پاسخ:
محمد علی چاوشی  راوی مطلب هست متوجه هستی کجا حرفی از معصوم بودن این دوستان بود . اگر بخاطر وحدت نبود حق شهید عبدالهی را میگرفتیم ما وحدت را چیزی دیگری میدانیم نه نگفتن حقایق .کتمان حقیقت  ادای وحدت نیست برادر
سلام
محمد علی چاووشی سال 87 یعنی دو سال پس از مرگ ناباورانه یا  به روایتی مشکوک ناصر عبداللهی در مصاحبه با سایت تبیان(وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی)  این ادعاها رو مطرح میکنه و به فاصله کوتاهی در سایت ها و وبلاگ های متعددی مانند تابناک، فردا و شیعه نیورز انعکاس پیدا میکنه و البته چند روز بعد این مصاحبه بدون هیچ توضیحی از روی خروجی سایت تبیان( منبع خبر) حذف میشه! ولی هر چی که هست متوسل شدن این برادرمون به این اراجیف برای برافروختن آتش تفرقه بین مسلمانان کاملا غیراخلاقی و به دور از منطقه
ظاهرا ایشان هنوز هم خوی افراط گریشان را حفظ کرده اند حالا از این وره بام !
واقعا چه فرقی میکنه؟
بله کاملا متوجه هستم الان من% 99 احتمال میدهم که حق با دوست عزیزمان آقای چاووشی باشد. ببین چقد خوب است آدم متوجه باشد، پس شما هم :
متوجه باشید که %1 احتمال دارد آقای چاووشی غیرمعصوم اشتباه فکر کند،
متوجه باشید که سیستم قضایی یک مملکت اسلامی نمیتواند قاتلین یک انسان بی گناه را به هیچ دلیلی آزاد بگذارد. البته اگر قوه قضائیه رسما چنین ادعایی کرده باشد که این گونه نیست.
هیچ کس مخالفتی با بیان حقایق ندارد اما آیا حقیقت این است که در سایت های اینترنتی بگردید و هر مطلبی خوشتان آمد و باب میلتان بود را کپی کنید و اسم خودتان را هم زیرش بنویسید و آن را حقیقت مطلق پندارید؟ اگر فکر می کنید حقیقت را می دانید اسنادتان را بیاورید ما تشنه ی حقیقت هستیم.
لطفا فقط وجدان خود را قاضی کنید همین وگرنه این مطالبی که شما در وبلاگت میگذاری عیناً در هزاران وبسایت و وبلاگ دیگر کپی شده است پس به هیچ جای این دنیا بر نمیخورد که شما هم اسمت را زیرش بنویسی و در وبلاگت کپی کنی اگر برای شما منافعی دارد خیلی هم خوب هست چه جایی از این دنیای مجازی گرفته است مگر.



پاسخ:
اولا در کپی کردنش شکی نیست دلیل نوشتن اسمم این هست که با اسم من بعنوان کلمه کلیدی به این حقیقت برخورد کنند من اتفاقا امشب با نوازنده ایشان در اصفهان دیداری داشتم و به محل سکونت او برای اخرین بار رفتم و با همسایه و صاحب خانه و افراد نزدیک به او هم صحبت کردم در ضمن شهادت به ضرب و شتم ناصر توسط نیاکانش بخاطر استبصارش را از فردی سنی راست گو شنیده ام نه یک شیعه ولی شما تیجانی را قبول ندارید 1 مولوی جهانگیر حشمتی 2 شهید اسلام زومک زهی مولوی 3 شهید ماموستا مرتضی صلواتی 4 محمد امین سپاهیان 5 محمد شریف زاهدی 6 دکتر عصام العماد7 برادران شهید چندانی و خانواده این شهید و........ کدام یک را قبول داشته اید من را طمع کار محمد عمر شیرانی را جاه طلب خیرمحمد بلوچی را بی کس و کار و ده ها مستبصر کدام یک را توانسته بپذیرید www.mostabsron14.blogfa.ir مکانی منحصر به فرد از موج گرایش به شیعه 
ببین رفیق ، گیریم که کپی هم کرده باشه ، ما واسه ترویج حقیقت و نشان دادن چهره دروغین شما دست به دست هم میدیم و سایت ها و وبلاگ ها و مطالب سایتهامون رو با هم به اشتراک میزاریم وقتی شما و امثال شما تو اینترنت رفتید فقط پاسخ های ما به شبهات شما و رد کردن مذهبتون با مستندات خودتون رو ببینید ، اینه وحدت عمل و کلمه واسه از جا برکندن بدعت ها و دروغ و تزویر و فتنه...!!! امیدوارم که راست گفته باشی ، شما که تشنه ی حقیقتی ، همین مطالبی که تو سایت هست که به قول خودت کپی شده است یکیش رو جواب بده تا برسیم به بعدی هاش ، آقای تشنه حقیقت....!!!
پاسخ:
اولا در کپی کردنش شکی نیست دلیل نوشتن اسمم این هست که با اسم من بعنوان کلمه کلیدی به این حقیقت برخورد کنند من اتفاقا امشب با نوازنده ایشان در اصفهان دیداری داشتم و به محل سکونت او برای اخرین بار رفتم و با همسایه و صاحب خانه و افراد نزدیک به او هم صحبت کردم در ضمن شهادت به ضرب و شتم ناصر توسط نیاکانش بخاطر استبصارش را از فردی سنی راست گو شنیده ام نه یک شیعه ولی شما تیجانی را قبول ندارید 1 مولوی جهانگیر حشمتی 2 شهید اسلام زومک زهی مولوی 3 شهید ماموستا مرتضی صلواتی 4 محمد امین سپاهیان 5 محمد شریف زاهدی 6 دکتر عصام العماد7 برادران شهید چندانی و خانواده این شهید و........ کدام یک را قبول داشته اید من را طمع کار محمد عمر شیرانی را جاه طلب خیرمحمد بلوچی را بی کس و کار و ده ها مستبصر کدام یک را توانسته بپذیرید www.mostabsron14.blogfa.ir مکانی منحصر به فرد از موج گرایش به شیعه 
حمید جان ، پیج مستبصرون باز نمیشه ، ایرادش چیه؟؟

پاسخ:
mostabser14.blogfa.com
سلام
حمید جان من تا حالا فکر میکردم شما یک آدم عادی هستید که فقط مطالب را از سایت های دیگر کپی میکنید و واقعا نمیدانستم شما اینقدر شخصیت بزرگواری دارید که به خاطر مسئله ای که ظاهراً هیچ ریطی هم به شما ندارد آن هم بعد از گذشت سالها و برای کشف حقیقت به اصفهان و بندرعباس بروید و این همه تحقیق کنید واقعا من از شما عذرخواهی میکنم چون تلزه شما را شناختم خدا انشاالله توفیقتان دهد.
پاسخ:
خواهش میکنم برادر من زندگیم رو وفق فهمیدن این موارد کردم تا دیگر باری نباشد که بگوئیم اشتباه میکردم 
سلام من در مورد مرگ ایشون هیچ اطلاعی نداشتم تصور می کردم بخاطر بیماری فوت کردن !
این چیزها رو که می خونم یا میشنوم حالم خیلی بد میشه این همه سنگ دلی و پستی از کجا میاد آخه ؟؟؟؟؟ اینا چه جور موجوداتی هستن !؟ چرا دست از سر شیعه ها برنمیدارن ؟ گویا داغ پیامبر و 11 امام و حضرت فاطمه زهرا و اسارت بانو زینب (س) و 72 شهید کربلا و هزاران داغ دیگه کافی نیست شیطان همچنان با قدرت می تازه ! .... من نمیدونستم آقای سلمان حدادی رو هم بعد از برنامه ای که در شبکه ولایت داشتن با قمه زدن امروز در یک کلیپ دیدم  واقعا اعصابم خورد شد ...
تصمیم گرفتم به امید خدا تا 40 روز نماز جعفر طیار بخونم این نماز خیلی پربرکته و شیخ عباس قمی در موردش فرمودن اکسیر اعظمه ...
حاجتم نزدیک شدن ظهور حضرت و سلامتی و امنیت همه ی مومنین و بخصوص برادران مظلومی هست که تازه شیعه شدن ...امیدوارم هرچه زودتر آقا صاحب الزمان تشریف بیارن ...
لطفا احیای نیمه شعبان رو فراموش نکنید .
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
به تازگی آقای مهدی براتی در صفحه ی فیسبوک خودشون ماجرای شهادت ناصر عبداللهی رو بیان کردن و در خبرگذاری ها هم منتشر شده ,
در بخش هایی از این نوشته می خوانیم :
.....مدت هاست که بین خانواده همسر وی و ناصر بحث هایی در مورد دلایل اجرای قطعه «یا فاطمه» رخ داده و دایی‌های همسر وی به شدت از این موضوع عصبانی‌اند. همه خانواده «سُنی شافعی» (از شاخه های مذهب سنی گرایان) هستند و اجرای این قطعه از سوی ناصر عبداللهی، در واقع به زغم وهابی ها و افراطیون شهر {به سرکردگی فرقه ای تندرو } و حتی نزدیکان خانواده همسرش، «خون این خواننده را حلال کرده است..........

بله ! بار دیگه قسمتی از ظلم و وحشی گری این حیوانات بی وجدان رو داریم میبینیم و گل هایی که تنها به جرم محبت به اهل بیت علیه السلام باید پر پر بشن ,
شیعه مظلوم بود مظلوم هست اما مظلوم نخواهد ماند و ان شاالله اون روزی میاد که  مجرمین اصلی رو از قبر بیرون بکشیم ...
سلام علیکم
در رابطه با نظر شخصی که به نام sohoolatپیام گذارده
عقل ،حق و علی الخصوص عدل...
اگر در جهانبینی شمای گل جا داشت_این تعصب و افراط در سخن حضرتتون موج نمیزد
کاش در راه گمراهی پیش روی شما(که از خط مشی نوشتارتون هویداست) عقلانیت در پیش(حسین ابن علی(ع) در روز  عاشورا وصیتی به امثال بنده و شما در اخر اوامر به معروف و نواهی از منکرشان فریاد میکنند، که:اگر مسلمان نیستید ، ازاده باشید...
گل انسان به عقل ، به حق... قضاوت کردنو در پی اون اختیار مسلکی به حقه که انسانو به سعادت میرسونه) و منطق در ادامه و اختیار حق در اخر رو ،.... بی تعصب و تنها از برای امر به معروف و ونهی از منکر و نه فقط در خصوص مطلب مد نظر(راجع به مطلب ارایه شده توسط استاد عزیز و بزرگوارم)بلکه در رابطه با تمامی زندگانی پیش رو را توصیه تان میکنم
و در اخر تمامی حرافی و زیاده گویی های خود را در سفارش به خواندن سوره ی والعصر و درک تفسیر و اوامر ان تمام میکنم
با عرض ارادت و سر تعظیم در برابر استاد و معلم عظیم شان_محبوب و بزرگوار استاد شیرانی
سلام
برای شادی همه شهدا به خصوص شهید ناصر عبداللهی عزیز که شاید به خاطر تأسی به بانویش خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها غریبانه از این دنیا رفت صلوات
سلام
با توجه به نقل شما و نقل دیگری که در سایتهای دیگر از این جریان خواندم به نظرم اینکه آن قاتلین وهابی دقیقا چه اشخاصی بوده اند معلوم نیست.
پاسخ:
بله مورد امنیتی است 
و دامن زدن بهش اشتباه است 
مراجع قضایی پیگیز بودند اما مقدور به علنی کردن نیست
من نمیدونستم قبلا ایشون سنی بودن الآن متوجه شدم حمیدجان من به امثال شما و ناصر عبداللهی قبطه میخورم که به این جایگاه رسیدین ما شیعه زاده بودیم حالا انقدرم به شیعه بودنمون افتخار میکنیم خیلی برایش زحمت نکشیدیم همیشه ناصر خان را دوست داشتم بخصوص با اون آهنگ یافاطمه یافاطمه بیشتر ازش خوشم اومد یا علی مدد
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۶ ستایش رستگار
🔹بسم رب حیدرکرار🔹


🔵وحدت با اهل بدعت عمری همان تفرقه است!


💢و قَدْ سُئِلَ عَنْ تَفسیرِ السُّنَّةِ وَ الْبِدْعَةِ وَ الْجَماعَةِ وَ الْفُرْقَهِ  اَلسُّنَّةُ و اللّه‏ِ سُنَّةُ مُحمِّدٍ صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله وسلم وَ الْبِدْعَةُ ما فارَقَها وَ الْجَماعَةُ ـ وَاللّه‏ِ ـ مُجامَعَةُ اَهْلِ الْحَقِّ وَ اِنْ قَلّوا وَ الْفُرقَةُ مُجامَعَةُ اَهْلِ الْباطِلِ وَ اِنْ کَثُروا؛


💢امیرالمومنین علیه السلام در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، وحدت و تفرقه فرمودند به خدا سوگند، سنّت همان سنّت محمّد صلى‏ الله ‏علیه‏ و ‏آله است و بدعت آنچه خلاف آن باشد به خدا قسم، وحدت ، همدست شدن با اهل حق است هر چند اندک باشند تفرقه، همدستى با اهل باطل است هر چند بسیار باشند.


📕کتاب سلیم بن قیس الهلالی ،تحقیق محمد باقر الأنصاری الزنجانی ، نشر الهادی ، قم ، ایران ، ص ٧۲۱حدیث ٩۶


اسکن کتاب :

http://s6.picofile.com/file/8221806126/Salim.png

📕کنزالعمّال ازکتب عُمَریه، ج ۱ص۳٧٨حدیث ۱۶۴۴


🔺پی نوشت یک :جماعت گمراه وحدتی!وقتی امیر مومنان مخالف وحدت با اهل باطل عمری است وآن را تفرقه میداند شما به چه حقی این قدر روی این امر خلاف تاکید دارید؟


🔺پی نوشت دو : نه تنها این روایت بلکه تمام روایات این کتاب ، عقاید فاسد و کثیف وحدتی ها را ابطال می کند


💢اگر این آقایان وحدتی و تقریبی در عصر پس از رسول خدا بودند، بدون شک عمر حرامزاده 🔥🔥را نماد وحدت و امیرالمؤمنین علی بن أبیطالب رانماد تفرقهُ اختلاف معرفی میکردند چون:


🔺درعصر خلافت عمرملعون او همواره با امریکا و اسراییل زمانش یعنی امپراطوری روم و امپراطوری ایران میجنگید و پیروز شد و هرگز جنگ داخلی با مسلمین نداشت.


🔺ولی دوران کوتاه خلافت ظاهری امیرالمؤمنین همواره با جنگهای داخلی بین مسلمین مانندجنگ باام الفاسقین عایشه! خال الفاسقین معاویه ! خوارج نهروان ! همراه بود ولی هرگز تعرضی به روم و ...نداشت.😏


☡امام صادق علیه السلام : هرکس ازپیروان ودوستان ما کتاب سلیم بن قیس هلالی رانداشته باشد ، چیزی از مسائل امامت ما نزد او نیست و از وسیله های ما هیچ آگاهی ندارد آن کتاب الفبای شیعه و سری از اسرار آل محمداست.

☡کاتبی که کتابش را به تأیید ۵ امام رسانددر محضر امیر المؤمنین،امام حسن و  امام حسین و امام سجاد علیهم السلام.

☡البته این کتاب توسط آقایون "وحدتی"  تحریف شده عزیزان چاپ قدیم یا نسخه ی عربی کتاب بخوانند. چه احادیثی را از این کتاب حذف کردند!!

☡برای دانلودpdfکتاب نسخه اصلی عربی۳ جلدی بدون سانسور و  ترجمه فارسی ۱/۳ آن به کانال رجوع کنید.


💢وحدت شیعهُ اهل خلاف در کلام وحی نبی خاتم محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند؛


🔺یاعَلِیّ شِیعَتُکَ عَلَىٰ مِنْهَاجِ اَلْحَقِّ وَاَلاِسْتِقَامَةِ،لاَ یَسْتَأْنِسُونَ إِلَىٰ مَنْ خَالَفَهُمْ،لَیْسَتِ اَلدُّنْیَا مِنْهُمْ وَلَیْسُوا مِنْهَاأُوْلَئِکَ مَصَابِیحُ اَلدُّجَىٰ (ثَلَاثَة مَرَّة)

🔺ﯾﺎﻋﻠﯽ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ ﺗﻮکسانی هستند که؛ ﺑﺮ ﺭﺍﻩ ﺣﻖُ  ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ثابت‌قدم ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻟﻔﺎﻥ (اهل سقیفه) هیچ ﺍُﻧﺲ و ﺍﻟﻔﺘﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﻧﻪ ﺩﻧﯿﺎ مایه فریب آنها ﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺁنان اسیر دنیا.

🔺سپس ۳ مرتبه فرمودند؛ آنان چراغ شب ظلمانی هستند.


📕امالی صدوق، صفحه ٦۵۱

📕غایة المرام، جلد ٦، صفحه ٨٤

📕بحار الانوار، جلد ٤٧، صفحه ٦۵

📕بحار الانوار، جلد ۳۹، صفحه ۳۰۹

📕بشارة المصطفی صفحه ۲۸۰


☡وای به اونایی که قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها را برادر خطاب میکنن


💢فقال إنّ هؤلاء زعموا أنّ الّذین قتلونا مؤمنین فثیابهم ملطخة بدمائنا إلى یوم القیامة. 

امام صادق علیه السلام فرمودند کسانی که قاتلین ما را مؤمن بدانند تا قیامت دستشان به خون ما آلوده است.


📕بحار جلد۹۷ صفحه۹۴

📕اصول کافی جلد۲ صفحه ۲۲۸_۲۲۹

لعنت بروحدت لعنت برعمروابوبگروعثمان وعایشه  لعنت برکسانی که میگند بایدبادشمنان اهل بیت سگ سنی های بیشرف پیروان قاتلین اهل بیت حدت کردبخاطر حفظ قدرتشون 
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۲۰ ستایش رستگار
🔹بسم رب حیدرکرار🔹

🔵📢اهل تسنن وبرادران شیعه نمایشان====قاتل اهل بیت علیهم السلام اند
       

          ✔️ قسمت اول✔️ 

📢📢 قـــــابل توجه وحدتی ها

📢👇🏻📢

بِسِمِ الله ِالرَحمنِ الرَحیم

الَّذِینَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ عَهِدَإِلَیْنَا أَلاَّ نُؤْمِنَ

 لِرَسُولٍ حَتَّىَ یَأْتِیَنَا بِقُرْبَانٍ تَأْکُلُهُ النَّارُ

 قُلْ قَدْ جَاءکُمْ رُسُلٌ مِّن قَبْلِی

 بِالْبَیِّنَاتِ وَبِالَّذِی قُلْتُمْ فَلِمَ قَتَلْتُمُوهُمْ

 إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿۱۸۳﴾

 ➖👇🏻ترجمه👇🏻➖

همانان که گفتند خدا با ما پیمان بسته که به هیچ پیامبرى ایمان نیاوریم تا براى ما قربانیى بیاورد که آتش [آسمانى] آن را [به نشانه قبول] بسوزاند بگو قطعا پیش از من پیامبرانى بودند که دلایل آشکار را با آنچه گفتید براى شما آوردند اگر راست مى گویید پس چرا آنان را کشتید (۱۸۳)

 📖ایه 183سوره ال  عمران 

🔻روایت اول🔻

درتفسیرقمی ذیل این ایه امده. بنی اسراییل طشتی داشتندکه دران قربانی میکردندواتشی میامدو
قربانی رامیسوزاندبه پیامبراکرم
 (ص)گفتندمابه توایمان نمی اوریم تابرای مایک. قربانی بیاوری واتش فراگیردچنانچه بنی اسرائیل میکردندخداوندفرمود:

بگو به انهایامحمدپیامبرانی پیش ازمن برای شماامدندودلایل روشن وانچه راگفتید اوردندپس چراانها
راکشتید⁉️⁉️⁉️⁉️

🔻روایت دوم🔻

 مردی ازحضرت امام صادق علیه السلام حدیث کردکه فرمود:

خدا قدریه رالعنت کند؛خداخوارج رالعنت کند؛خدامرجئه رالعنت کند
خدامرجئه رالعنت کند✊🏻✊🏻

راوی گویدمن عرض کردم قدریه وخوارج رایکبارلعن کردین امامرجئه رادوبارعلت چه بود؟؟؟

حضرت فرمود

📢👈🏻اینان مومنین قاتلان ماهستند
(طرفداران وپیروان قاتلان ما
هستند)👈🏻پس دامنشان تاروزقیامت به خونِ ماالوده است همانا خداوند درکتاب خودازمردمی حکایت میکند
که گفتندبه هیچ پیامبری ایمان نیاوردیم تااین معجزه راانجام دهدیک قربانی بیاورکه اتش صاعقه ی اسمانی انراببلعد خطاب شد بگو پیامبران قبل من اوردند چراایمان نیاوردید؟؟حضرت فرمود

👈🏻👈🏻میانِ انان که پیامبران راکشته بودندوگویندگان این درخواست 500سال فاصله بود واماخداوند
کشتن وقتل پیامبران رابه اینان نسبت داده. برای اینکه به انچه قاتلین کردند راضی بودند👉🏻👉🏻
      
📚 کتاب وسائل الشیعه علامه شیخ حرعاملی جلد16باب تبراحدیث 19ص265📚

📚البرهان فی تفسیرالقران نوشته ی سیدهاشم بحرانی ج سوم ذیل تفسیرایه 183ال عمران ص 158چاپ 1391روایت ۲و۳و۴به این صورت است📚

📚تفسیرقمی ج ۱ص ۱۳۴ذیل ایه ی مربوطه 

📢📢تـــــوجـــــه📢📢

لفظ مرجئه درکتاب شرح صالح مازندارانی ج دوم ص ۲۳۱امده یعنی کسانی که مقان امیرالمومنین (ع)
راپایین ترمیدانند یعنی همین عُمَری هاعلیه العنة

🔹روایت بعدی ذیل این ایه🔹

محمدبن ارقط گویدحضرت صادق علیه السلام به من فرمود:ایابه شهرکوفه رفته ای. عرض کردم اری؛ فرمود:

⁉️⁉️⁉️

ایاقاتلین امام حسین رادیدی؟؟ 
عرض کردم ابداََحتی یکی ازانها راهم ندیدم حضرت فرمود:

چطورانهاراندیدی؟؟؟!!

شاید منظورت کسانی است که شخصاامام علیه السلام راکشته اندیاقضیه شهادت راسرپرستی کرده اند؟؟وانجاحضورداشته درنظرت است؟؟ایانشنیدی قول خدای متعال را

📢👇🏻👇🏻📢🏻

الَّذِینَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ عَهِدَ إِلَیْنَا أَلاَّ نُؤْمِنَ

 لِرَسُولٍ حَتَّىَ یَأْتِیَنَا بِقُرْبَانٍ تَأْکُلُهُ النَّارُ

 قُلْ قَدْ جَاءکُمْ رُسُلٌ مِّن قَبْلِی

 بِالْبَیِّنَاتِ وَبِالَّذِی قُلْتُمْ فَلِمَ قَتَلْتُمُوهُمْ

 إِن کُنتُمْ صَادِقِینَ ﴿۱۸۳﴾

بگوپیامبرانی پیش ازمن برای شما امدندودلایل روشن وانچه راگفتید
آوردندپس چراانهاراکشتیداگرراست میگویید؟؟؟؟پس کدام پیامبربوده که قبل زمانِ پیامبراسلام وجود
داشته درحالیکه بین پیامبراسلام عیسی پیامبری نبوده

👈🏻😏چون انهاراضی به قتل پیامبران بودندقاتل نامیده شدند🏻              🏻

📚روایت. هفتم ازهمان ادرس البرهان ج سوم ص 159ذیل تفسیرایه 183ال عمران

🌹نکته درروایات بالا امده اهل هرکسی ازظلم هرکسی طرفداری کندوپیرواوباشد درجرم اوشریک است اهل تسنن وهابی هاطرفدار
قاتلین اهل بیت علیهم السلام عمروابوبکروعثمان درجرم انها
شریکند ومیتوان گفت شیعه های ساده دل وحدتی هم که ادعای برادری بااهل تسنن میکنند ازاین قاعده مستثنی نمیباشند🌹

۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۲۴ ستایش رستگار
🔹بسم رب حیدرکرار🔹

🔵📢اهل تسنن وبرادران شیعه نمایشان====قاتل اهل بیت علیهم السلام اند
       

      ✔️ قسمت دوم واخر✔️ 

📢📢 قـــــابل توجه وحدتی ها

درروایتی امده است ازاقا
امیرمومنان علیه السلام که برمنبر
کوفه می فرمود
 
🌹☝️🏻

ای مردم درراه هدایت بخاطر اندکی رهروانش نهراسیدزیرامردم برسر
سفره ای گردامده اندکه سیرشوند
گانش کم وبیشترانهاازکنارسفره گرسنه برمیخیزندخدایاورحقیقی است 

👈🏻(دراین راه ازاویاری بطلبید)👉🏻

وبدانیدکه دوعنصررضاوخشم و
خشنودی( عدم رضایت)مردم رابا
یکدیگر جمع میکند

☝️🏻اینجاراتوجه کنید✨

ای مردم !!!شترصالح رایک نفر
کشت ولی خداوندهمه راعذاب نمود
چون همه راضی بودندبه دلیل آنکه خدای متعال می فرماید:

آن مردم مصاحب وهمکارخودرا
 خواندندتااماده شدوشترراکشت وفرمود

👈🏻📢شتر🐪راکشتندوخداهم انان رابه کیفراعمالشان رسانیدوشهرشان راباخاک یکسان کردوهیچ باک از
هلاک انان نداشت

✨☝️🏻بدانید. ازهرکسی درباره کشنده من (امیرمومنان علیه السلام) پرسیده شود واوگمان کنداومومن است خودش مرابه قتل رسانده است✋🏻
 
☝️🏻🍃ای مردم هرکسی درراه باشد
سرانجام به اب میرسدوهرکسی به بیراهه روددربیابان گمراهی سرگردان میماندحضرت اینرافرمود
وازمنبرپایین امد

📚غیبت نعمانی مقدمه مولف ص 23📚

💬❌نکات اصلی این روایت❌💬

✔هرکسی حب هرکسی دارد بااو
محشور خواهد شدودرجرم اوشریک است 💯

✔اهل تسنن چه بخواهند چه نخواهند بخاطر مسلمان ومومن دانستن عمروابابکر وبقیه قاتلین ائمه دستشان به خون اهل بیت آغشته است

✔حب وبغض یه جا جمع نمیشه چنانچه امام فرموده رضاوخشنودی یه جا جمع نمیشودوامام صادق فرمودنددروغ میگوید کسی که محبت مارادارد ولی ازدشمن ما بیزاری نمی جوید

📗بحارالانوار ج 27ص58

🍀چنانچه ذکرشدوحدتی هاهم بدلیل احترامی که به مقدسات پلید اهل تسنن میگذارند درجرم انها شریکند چه بخو اند چه نخواند🍀

خوش به سعادتش... بسیار صدای کارکرده و تمیز و شسته رفته ای داشت اگر زنده می موند و برای اهل بیت می خوند خیلی ها را از سرتاسر دنیا متوجه مکتب اهل بیت می کرد....

إن شا الله حضرت زهرا دستش را بگیرد

باید دادستان ورود می کرد حتی اگر خانواده شکایت نکند یعنی اگر من را در این مملکت کتک بزنند و بمیرم هیچ کس نیست حق من را از قاتل ها بگیرد!!!؟؟؟!!!

اون چه بیمارستانی بوده وقتی دیده طرف ضرب و شتم شد به پلیس خبر نداده- بیمارستان هم باید توبیخ و مجازات بشه

آقایی که به قائلین به وحدت هجوم میاری بدون یه ذره تفکر چند تا مطلب :

 

۱. شما که از روایات مطلب میاری اصلاً حق رجوع به روایت داری ؟! طبق نامه امام زمان (عج) به آخرین نایب خاص خودشان ، کسانی حق رجوع و برداشت از روایات دارند که دوازده ویژگی دارند و کشی که اونها رو در خودش جمع داره ، مرجع تقلید هست ، حالا ببین هستی یا نه 

 

۲. شما که میگی امیرالمومنین در زمان خودش با روم و ایران و ... نجنگید ؛ خب بزرگوار به نظرت اگر گندکاریهای اون حمقای سابق نبود و مملکت درستی به دست حضرت می‌رسید نمی‌رفت ؟! صددرصد می‌رفت ، اما همیشه اصلاحات داخلی بر خارجی مقدمه 

 

۳. خود امیرالمومنین در زمان اون حمقا بخاطر اینکه اسلام پابرجا بمونه با اینها صلح کرد ، و ما هم بر اساس سیره امیرالمومنین عمل میکنیم ؛ وگرنه چه توجیه دیگری داره که ناموس اسطوره غیرت رو جلوش کتک بزنند و دم برنیاره ، آیا غیر از اینه که ایشون به خاطر نابود نشدن اسلام این همه مصیبت بکشه؟!

 

پس خواهش میکنم اول برید یه دور عقاید شیعه رو صحیح و مراتب بندی شده بخونید تا 

مثل ...... نیاید و گند بزنید به فکر خودتون و بقیه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی